8 Aralık 2011 Perşembe

Var Mısın Yok Musun copy & paste

Var mısın Yok musun programını çoğumuz biliyoruz. Önce show tv'de Acun ile, şimdide fox tv'de Asuman eşliğinde yayında...
Ben ilk başladıgında arada sırada izlerdim, ama medya sayesinde aşina olduğumuz yüzler oluştu yarışmada.
Bu gece kanalları gezerken Fox tv de yarışmanın olduğunu gördüm.
Dikkatimi çeken ise, iyi bir izleyicisi olmadığım halde, yarışmadaki tiplerin benzerliği!
Üşenmedim açtım baktım eski yarışmacılara; tipleri aynı olmasada özellikleriyle diğerlerine benzesin diye ne kadar uğraştılar çok merak ediyorum. Sırf diğer yarışmada o yüzler tuttu diye yapıldıysa bu çok yazık olmuş :)

İşte birkaç tanesi,

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Haklı mıyım yoksa hayal gücüm çok mu geniş bilmiyorum :)

Hiç yorum yok: