27 Mart 2012 Salı

Askılı tshirt in eteğe dönüşümü

Dikiş ile ilgili pek tecrübem yok. Kendi ihtiyaçlarımı karşılayabilecek kadar birşeyler biliyorum sadece.
Küçüklüğümde annem çok dikiş dikerdi, göz aşinalığım var sanırım.
Bende penye bir etek istiyordum istediğim gibi birşey bulamayınca kendimce bir şeyler yaptım.
S beden bir tshirtüm vardı hafif likralı ve penye.

Photobucket


Askı kısmının hemen altından kestim, sırt tarafındaki lastikli gibi olan bölümü bıraktım. Fermuar dikmeyeceğim için o esneme payı gibi oldu. Sonradan bel kısmı için lastikte dikilebilir.

Photobucket


Ortaya gböyle straplez gibi bir şey çıkıyor.

Photobucket


Astar için penye kumaşım vardı iç kısmına onu diktim. Eğer yoksa aynı tshirtten bir tane daha kesilebilir.
Astarı da diktikten sonra ta taaa,

Photobucket


Photobucket


Çok rahat bir etek oldu. Ben S beden tshirtten yaptım. Beden ölçünüze göre eski kullanmadığınız bluzleri böyle değerlendirebilirsiniz.

1 yorum:

gps87 dedi ki...

aaa nekadar hoş ve güzel bir fikir.. çok güzel olmuş ellerine sağlık... güle güle giy :))