18 Aralık 2013 Çarşamba

Loreal Skın Perfectıon Serum + BB Cream

Gratisin bayram indiriminden merak ettiğim loreal skın perfectıon ürünlerinden serum ve cilt kusursuzlaştırıcı BB kremi almıştım.
Uzun bir süredir de kullandığım için artık yorumlayabilirim.  :)


LOREAL Skın Perfection SERUM


Resimde de gördüğünüz gibi serum yarılandı. Ürün; cildi kusursuzlaştırmayı ve gözenekleri hafifletmeyi vaadediyor. Ürünü 1 aydan fazladır kullanıyorum ve gözenek konusunda hiçbir fark görmedim.
Ben nemlendirici altına kullanıyorum, ihtiyaç duyarsamda üzerine nemlendiricimi uyguluyorum. Benim cildim karma ve yağlanma, parlama, sivilce gibi bir sorunla karşılaşmadım. Kullandıktan sonra yüzünüz ipeksi bir yumuşaklığa kavuşuyor ve makyaj için iyi bir zemin oluşturduğunu düşünüyorum. Gözeneklerim çok belirgin değil ama bu konudan sıkıntılı herkes gibi bende ürünü görünce bir şans vermek istedim. Bir daha alır mıyım?
Sanırım hayır, yeni ürünler denemeye devam :)



LOREAL Skın Perfectıon BB Cream

Bu ürünüde serumla aynı zamanda aldım, ürünün vaadleri şöyle;

     6'sı 1 Arada Etki İçin:
  • Cildi 24 saat nemlendirir.
  • Kızarmış görünümü azaltır.
  • Gözenekleri gizler.
  • Ciltteki kusurları pürüzsüzleştirir.
  • Cilt tonunu eşitler ve aydınlatır.
  • GKF 25 ile cildi günlük UV ışınlarına karşı korur.
BB kremlerden gerçekten en çok sevdiğim şimdiye kadar missha oldu. Bu krem ise çok fazla kapatıcılık beklemeyen kişilere hitap ediyor. Yüzdeki renk eşitsizliğini min. düzeyde kapatıp, sağlıklı bir görüntü oluşturuyor. Ben karma cildime üzerine pudra uygulayarak kullanıyorum. Akşama doğru T bölgemde hafif parlamalar olabiliyor. Bende sivilce yapmadı, ama bu ürününde yenisini alacağımı sanmıyorum.

Kısacası Lorealin bu iki ürünüde bende normal altı seviyede kaldı. Kullanıp çok beğenenler varmıdır bilemiyorum. Cilt tipine ve özelliklerine göre farklılık gösterebilir :)


Hiç yorum yok: